Uw klacht is onze zorg!
Uiteraard doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u tevreden bent over onze service en dienstverlening vanuit onze webwinkel. Uw bestelling wordt met zorg samengesteld, verpakt en verzonden, maar toch kan er iets misgaan. Meld uw klacht bij voorkeur via email: info@borstvoedingwaterland.nl
We zullen uw klacht onderzoeken en vaststellen wat we eraan kunnen doen. U ontvangt zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur) een reactie.
Indien gewenst kunt u uw klacht natuurlijk ook telefonisch melden. U belt dan met ons telefoonnummer 06-26028506. Indien wij de telefoon even niet kunnen opnemen, spreek dan ook gerust een bericht in op de voicemail. Vergeet u naam en telefoonnummer niet, u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
De fabrieksgarantie van de desbetreffende merk is natuurlijk ook altijd terug te vinden op de website van de fabrikant.
Bij doorverkoop vervalt de (fabrieks)garantie.
Indien u besluit om uw product bijvoorbeeld 2e hands te verkopen heeft de nieuwe eigenaar geen recht op (fabrieks)garantie. De garantierechten vervallen op dat moment.
Artikel defect
Wanneer een artikel buiten uw schuld om defect gaat of defect blijkt te zijn dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Wij verzoeken u vriendelijk dit per email (info@borstvoedingwaterland.nl ) te melden onder vermelding van het factuurnummer en telefoonnummer.
Wij zullen daarna contact met u opnemen en aangeven hoe u de retourzending kan laten plaatsvinden. De kosten van het eventueel retour sturen komen voor rekening van de verkoper indien defect aangekomen en voor de koper indien defect geraakt.
Contactgegevens
Borstvoeding Waterland / Zwangerschapswinkelonline
Marjan Muhren – van der Horst lactatiekundige IBCLC
Heideweg 1b
1132DA Volendam
06-26028506
info@borstvoedingwaterland.nl
Bereikbaarheid
maandag t/m vrijdag 09.00 – 21.00
zaterdag, zondag en/of feestdagen 11.00 – 16.00
KvK 37149724
BTW NL191664388B01
AGB Borstvoeding Waterland
90059957
AGB Marjan Muhren
90100353
NVL 61712
IBCLC L-42996
Contact
Heideweg 1b 1132DA Volendam
0626028506
info@borstvoedingwaterland.nl
Kvk 55022162 (Zwangerschapswinkel)
Btw NL002131890B51
AGB MM 90100353 | AGB BW 90059957
Momenteel geen afbeeldingen beschikbaar
Volg me!